Digital Signage

Digital Signage to precyzyjne i idealnie dopasowane treści reklamowe do grupy odbiorców poprzez wykorzystanie technologii audiowizualnego przekazu. Co raz to nowsze rodzaje ekranów, paneli dotykowych, ścian wideo otwierają nowe możliwości w kanale przekazu treści marketingowych i informacyjnych. Każdy rodzaj nośnika odpowiednio wykorzystany stanowi źródło skutecznego przekazu. Żeby móc w pełni wykorzystać te możliwości kluczową kwestią jest system informatyczny do zarządzania, który zagwarantuje stabilną i przyjemną pracę. Nasi klienci często mają własne pomysły na zaprojektowanie i wykorzystanie monitorów rekalmowych. Opierając się na naszym doświadczeniu doradzamy im jak połączyć odpowiednio przygotowane treści marketingowe z technologia digital signage aktualnie dostępną na rynku.   

Możliwości zastosowania Digital Signage

Rozwiązania z zakresu Digital Signage mają wiele zastosowań. Różnorodność dostępnych produktów w tym obszarze pozwala na wprowadzenie ciekawych formatów reklamowych oraz informacyjnych w:

  • szkołach, np. ekrany LED można zastosować do wyświetlania aktualności z życia szkoły, przypomnień o nadchodzącym wydarzeniu szkolnym, wynikach konkursów, czy informacji o rozkładzie zajęć.
  • transporcie publicznym, np. do wyświetlania rozkładów jazdy, reklam, kampanii społecznych, itp.;
  • instytucjach kultury, np. do zaprezentowania godzin spektakli czy jako informatory o wystawach sztuki;
  • hotelach, np. do informowania gości o porach posiłków, aktualnej pogodzie, dostępnych w obiekcie usługach;
  • restauracjach, np. do zaprezentowania aktualnego menu bądź przestawienia spotu reklamowego, ukazującego pracę kucharzy albo skąd pochodzą produkty stosowane w potrawach;
  • instytucjach medycznych, np. do przedstawienia grafiku lekarzy, wyświetlania akcji społecznych, ostrzeżeń okresie wzmożonego ryzyka przeziębień i grypy, itp.

Produkty Digital Signage mogą być wykorzystane w praktycznie każdej branży do dowolnych celów, również reklamowych.

Rozwiązania Digital Signage można wykorzystać z powodzeniem do strategii reklamowych. Pojedyncze ekrany, jak i całe ściany video silnie przyciągają uwagę odbiorców. Pozwala to zatrzymać zainteresowanie na dłużej, a tym samym daje większą szansę na zapoznanie się z przekazem promocyjnym. Ponadto produkty docierają do szerokiego grona odbiorców, ulokowane zostają z reguły w miejscach, gdzie panuje duży ruch, np. na dworcach, w centrach handlowych, w placówkach edukacyjnych, itp. Produkty Digital Signage dają przy tym szansę na stworzenie kampanii reklamowej w wielu miejscach jednocześnie – przy zastosowaniu tego samego przekazu, co generuje oszczędność finansową. Można również dostosować całą strategię do indywidualnych preferencji, potrzeb oraz konkretnej grupy docelowej.

Zalety wdrożenia systemu Digital Signage: 

  • elastyczność – system może przekazywać dowolne treści, informacje o dowolnej porze dnia,
  • oszczędność czasu w przygotowaniu materiałów reklamowych i ich dystrybucji w porównaniu do materiałów w formie papierowej,
  • skuteczność przekazu dynamicznego – dużo większa niż reklamy papierowej,
  • obiekt wyposażony w system monitorów reklamowych jest przyjemniej odbierany przez klientów,
  • innowacyjność, dzięki której obiekt zyskuje pozytywne skojarzenie z nowoczesnością, prestiżem i postępem technologicznym,
  • minimalna obsługa systemu, do której wystarczy tylko komputer z przyłączem do sieci Internet,
  • szybkości publikacji – możliwość reagowania na czynniki zewnętrzne,
  • estetyczne wykonanie systemu jest bardzo przyjemne w odbiorze.